Διορθώστε το ατόπημα!
Το διεθνώς καθιερωμένο όνομα της Ελευσίνας, ELEUSIS, αξιοποιήθηκε στο μέγιστο βαθμό, για να στραφεί η κοινή γνώμη της Ελλάδας και του εξωτερικού στα σύγχρονα προβλήματά της, τις πληγές της αλλά και την αντιμετώπισή τους, με όπλο τις πολιτισμικές αξίες που έχει κληρονομήσει από την αρχαιότητα αλλά και την βιομηχανική εποχή. Το Διεθνές Συνέδριο για τις αρχαιότητες και την πολιτιστική κληρονομιά της Ελευσίνας (International congress for antiquities and cultural inheritance of ELEUSIS) τον Σεπτέμβριο του 1985 το υπενθύμισε προς κάθε κατεύθυνση.
Το BRAND NAME της πόλης δεν βρίσκεται μόνο σε μελέτες και συγγράμματα αλλά και σε επαγγελματικές δραστηριότητες, θεραπευτήρια, λογότυπα επιχειρήσεων, σε προϊόντα, σε μουσικές, τουριστικούς οδηγούς, σε ονόματα τοποθεσιών αλλά και οδών μέχρι την Αλάσκα!
Ο Δήμος Ελευσίνας έχει αναλάβει την φιλοξενία του θεσμού της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας, όχι για να αποκαθηλώσει το brand name της αλλά, υποτίθεται, για να το ενισχύσει. Ώστε να μπορέσει η πόλη να συνεχίσει τα δειλά της βήματα για την αποτίναξη των στερεoτύπων του παρελθόντος, να ξεφύγει από την μιζέρια και να διεκδικήσει ισότιμα ένα βιώσιμο μέλλον! Αν δεν το καταφέρνει, δεν φταίει το όνομά της!
Να είχαν άραγε παντελή άγνοια της …κρυμμένης γνώσης του Μαρμαρινού όλες οι θρυλικές μορφές του πάνελ του Συνεδρίου του ’85 που στρέφουν το βλέμμα στον ομιλητή εκπρόσωπο -τότε- των συμφερόντων της πόλης Δήμαρχο Μιχαήλ Λεβέντη;
Πώς θα σχεδιάσουν, άραγε, τουριστική πολιτική με αυτό το τεράστιο ατόπημα, που όχι μόνο δημιουργεί σύγχυση, αλλά βλάπτει ευθέως τα συμφέροντα της πόλης;
Τέλος, η αναγραφή του διεθνώς καθιερωμένου ονόματος της πόλης ELEUSIS στους επίσημους, από το 1991, Οδηγούς του Υπουργείου Πολιτισμού για τους επισκέπτες του Αρχαιολογικού μας Χώρου και του Μουσείου στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ελληνικά δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για …καλλιτεχνική αδεία αμφισβητήσεις.