Δεν πάμε καλά, κυρία Χρυσηίδα και κυρία Τένια/Γράφει ο Θάνος Οικονομόπουλος 

Δεν αντιλαμβάνομαι τον σάλο που ξέσπασε στο διαδίκτυο από μιαν ανάρτηση μίας κ. Χρυσηίδας Δημουλίδου, συγγραφέως στο επάγγελμα (και όπως αναφέρει, «της πιο ακριβοπληρωμένης μεταγραφής!» σε συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο…) στην οποία με το κύρος της κοινωνικής ανατόμου (ως συγγραφεύς, βεβαίως) επιτίθεται λάβρα εναντίον δημοσιογράφων, τηλεπαρουσιαστών, εγκληματολογικών αναλυτών αλλά και αστυνομίας («λες και συνέλαβε κανέναν serial killer…») για τον τρόπο που «πουλάνε» την εξιχνίαση της φρικιαστικής δολοφονίας στα Γλυκά Νερά.

Διαφήμιση του… εαυτού της κάνει η εν λόγω κυρία, ενδεχομένως να σκαρώνει ήδη το επόμενο μυθιστόρημά της (αυτά γράφονται σε 15 μέρες…) με ανάλογο περιεχόμενο. Στην δημόσια διαδρομή της, η ώριμη πια κ. Δημουλίδου έχει και άλλες ανάλογες «εμφανίσεις», όπως τότε, λ.χ. που κάμποσα χρόνια πριν (και τότε, πάντως, ώριμη ήταν…) επετέθη διαδικτυακά και… με πάθος εναντίον των δημοσίων βιβλιοθηκών που… τόλμησαν μα ζητήσουν τα βιβλία της δωρεάν γιατί αυτή «δεν γράφει από χόμπι, ζει από το επάγγελμά της»!

Στο τότε μήνυμά της, έλεγε και άλλα παραληρηματικά, όπως για… συγγραφείς που είναι στα αζήτητα «όπως ο Καζαντζάκης και ο Ντοστογιέφσκι! Μάλιστα! Κι’ όταν η Μενεγάκη την κάλεσε σε μιαν εκπομπή της και την ρώτησε πώς της έρχεται η έμπνευση, η… τιτανοτεράστια ανταγωνίστρια της… Βιρτζίνια Γούλφ, απάντησε με σεμνότητα: «Είναι θείο χάρισμα. Πώς ο Μπετόβεν έγραφε μουσική κωφός, πως κάποιος ζωγραφίζει και είναι τυφλός, εγώ έχω αυτό το χάρισμα».

Προς τι, λοιπόν, ο σάλος από μιαν ακόμη… πνευματώδη και διεισδυτική παρέμβαση της συγκεκριμένης κυρίας που αρέσκεται να επιδίδεται σε αυτοεξευτελιστικές παρεμβάσεις, για να … συζητιέται;

Για να μην σας κουράζω (για τους μαζοχιστές, ας ανατρέξουν στο site για την πλήρη μακροσκελέστατη- συγγραφεύς γαρ- ανάρτηση της εν λόγω κυρίας) η πιο «ακριβοπληρωμένη μεταγραφή» υποστηρίζει ότι τα πράγματα είναι… απλά έγκλημα και όχι τόσο πολύπλοκα όσο τα παρουσιάζουν. Το 20χρονο θύμα είχε «περίεργη συμπεριφορά» όχι μόνο λόγω επιλόχειας κατάθλιψης, αλλά και από το γεγονός ότι δεν ήταν έτοιμη να αναλάβει τα βάρη του γάμου.

Αλλιώς το φανταζόταν και αλλιώς της βγήκε, γνώρισε τον 28χρονο πιλότο όταν ήταν 15,5 ετών, θαμπώθηκε από την ωραία του εμφάνιση και τον πλούσιο βίο που θα της εξασφάλιζε (αργότερα «ανακάλυψε ότι ο άνδρας της δεν κέρδιζε τόσα πολλά, ούτε είχε τον χρόνο να της προσφέρει την ονειρεμένη ζωή που φανταζόταν…») και… έγινε « εριστική και επιθετική».

Κατά την κ. συγγραφέα που… δεν μοιάζει με τους δημοσιογράφους, τηλεπαρουσιαστές εγκληματολογικούς αναλυτές αλλά και την αστυνομία που δραματοποιούν και πολυπλοκοποιούν τα πράγματα, η Καρολάϊν φλίπαρε.

«Προφανώς την ώρα που ο σύζυγος απουσίαζε και το μωρό κοιμόταν εκείνη βρισκόταν στα social media ή το internet παρακολουθώντας τις ζωές άλλων γυναικών που φαινόταν να περνούν υπέροχα μέσα από τα ταξίδια τους, τις δραστηριότητες τους και αν ήταν influencers τις προτάσεις τους για μόδα μέσα από τις υπέροχες φωτογραφίες τους στο instagram. Εν τω μεταξύ το μωρό της είχε τις δικές του ανάγκες κι εκείνη αναλογιζόμενη πως ίσως είχε βιαστεί να κάνει αυτόν το γάμο, άρχισε να νοιώθει άβολα.», μας εξηγεί η… χαρισματική και ψυχανεμιτική συγγραφεύς.

Φυσικά και είχε καταλάβει από την πρώτη στιγμή ότι ο σύζυγος ήταν ο δράστης- «φώς φανάρι»! Γιατι η αστυνομία το καθυστέρησε «δεν μπορεί να το καταλάβει». Αλλά η συγγραφεύς είναι απολύτως βέβαιη πως «δεν πρόκειται για ειδεχθές έγκλημα όπως αναφέρουν οι δημοσιογράφοι, πρόκειται για πνιγμό με μαξιλάρι, ούτε καν στραγγαλισμό. Η λέξη ειδεχθές ανήκει σε εγκλήματα που εμπεριέχουν ιδιαίτερο βασανισμό, τεμαχισμό, αίματα, φρικτές εικόνες. Για μένα, τώρα που ξεκαθάρισαν τα πράγματα, είναι ένα έγκλημα που έγινε σε κατάσταση ψυχικής φόρτισης, κοινώς θόλωσε το μυαλό…». Και οι σκηνοθεσίες, το σβήσιμο των καμερών ασφαλείας, το κρέμασμα του σκύλου μετά την… εν βρασμώ δολοφονία; Είναι κάτι που η κ. συγγραφεύς δεν αποσαφηνίζει…

 iefimerida.gr