Ενα μεγάλο «πακέτο» έργων, ανάμεσα στα οποία και η ανάπτυξη της Αττικής Οδού, βρίσκεται ψηλά στη λίστα του χαρτοφυλακίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο Γιώργος Καραγιάννης, γενικός γραμματέας Υποδομών, αναφέρθηκε στα έργα που πλέον περνούν από τη θεωρία στην… πράξη και τα οποία αφορούν την Αττική αλλά και κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πρότζεκτ που θα τρέξουν στο άμεσο διάστημα είναι αυτό των επεκτάσεων της Αττικής Οδού.

«Η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κλείνει το παζλ των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι» δήλωσε χαρακτηριστικά, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Μεγαλώνει η Αττική Οδός: Το master plan για Ραφήνα και Λαύριο
Ο Γιώργος Καραγιάννης υποστήριξε ότι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου θα γίνουν πραγματικότητα. Ταυτόχρονα, στα δύο λιμάνια θα προχωρήσουν παράλληλες σιδηροδρομικές συνδέσεις.

«Ουσιαστικά, θα επεκτείνουμε τον προαστιακό της Αττικής, ώστε να αναβαθμίσουμε και τα δύο λιμάνια, και του Λαυρίου και της Ραφήνας, να εξυπηρετείται ο κόσμος», τόνισε σε εκείνο το σημείο. Μάλιστα, όπως σημείωσε, στο master plan του λιμανιού της Ραφήνας υπάρχουν δύο βασικά χαρακτηριστικά: «Πρώτον, η σιδηροδρομική σύνδεση θα είναι υπόγεια. Θα βγαίνουμε κοντά στο λιμάνι, όπου θα κάνουμε έναν μικρό σταθμό, για τους χρήστες του λιμανιού. Υπάρχει χάραξη, υπάρχει διαβούλευση με τους δήμους της περιοχής και υπάρχει η πρόθεση να γίνει!», είπε.

Στη συνέχεια, ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το παζλ της αστικής ανάπλασης στο Ελληνικό θα πρέπει να προχωρήσει η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως μέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και να γίνει η Βουλιαγμένης δρόμος ελευθέρας ροής. Η εξέλιξη αυτή, ουσιαστικά, θα φέρει τη Βουλιαγμένης σε απόσταση «αναπνοής» από τον Περιφερειακό του Υμηττού. Η συγκεκριμένη συζήτηση, σημειωτέον, «αιωρείται» από το 2005.

Το ’22 «κλειδώνουν» οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

«Το 2022 θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε τι ακριβώς θα κάνουμε με τις επεκτάσεις της Αττική Οδού», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, επισημαίνοντας ότι χρειάζονται χρηματοοικονομικά μοντέλα, γιατί είτε θα γίνει δημόσιο έργο, είτε γίνει παραχώρηση, πρέπει να εξασφαλισθούν οι χρηματοδοτήσεις.

«Στην Αττική τρέχουμε για να αλλάξουμε όλο τον τρόπο μετακίνησης στην Αττική. Και φανταστείτε, μαζί με τα έργα μετρό, πώς θα είναι η Αττική τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε.

Στην επισήμανση για το κυκλοφοριακό φόρτο που υπάρχει σε πολλούς οδικούς άξονες της Αθήνας, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «ζούμε σε ειδικές συνθήκες με τον κορωνοϊό και πολύς κόσμος χρησιμοποιεί τα οχήματά του. Προσπαθούμε με όλα αυτά τα μεγάλα έργα που προγραμματίζουμε για το επόμενο διάστημα, με τις επεκτάσεις του Προαστιακού, με το Μετρό, με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, να λύσουμε ζητήματα χρόνων».