Βάσω Τρίγκα, Σημειώσεις Ευδαιμονίας – NOTES ON BLISS, στις Σπέτσες

Η Αίθουσα Τέχνης ΑΚΡΟΠΡΩΡΟ στο Παλιό Λιμάνι των Σπετσών θα παρουσιάσει έργα της Βάσως Τρίγκα με τίτλο:  Σημειώσεις Ευδαιμονίας – NOTES ON BLISS. H έκθεση εγκαινιάζεται το Σάββατο 31 Ιουλίου 2021 στις  21:00 και θα διαρκέσει έως και τη Κυριακή 22 Αυγούστου 2021.

Ωρες λειτουργίας καθημερινά : 19:30 – 24:00

Τηλ. 22980 72643 – akroproro@gmail.com

Στη έκθεση αυτή η Ζωγραφική θα «ρέει» από το καμβά πάνω στο Κεραμικό και το Ελληνικό μετάξι.

Θα παρουσιαστούν ζωγραφικά έργα διαφόρων ενοτήτων και πρωτότυπες κεραμικές φόρμες με επιζωγράφιση των τριών τελευταίων ετών .

Οι «ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ» καταγράφουν όλα αυτά που ο χρόνος «σχεδιάζει» μέσα στις ανεπαίσθητες αλλά σημαντικές καθημερινές μας στιγμές στη φύση , όπως την παρατήρηση του βλέμματος, την αποκάλυψη του εαυτού, τους στόχους της ζωής, τη θέληση για προσωπική βελτίωση, την άσκηση του νου και του σώματος.

Για πρώτη φορά έργα της ζωγράφου, σε ανασύνθεση τους ή από οδοιπορική φωτογραφία, αποτυπώνονται, με ένα μοναδικό τρόπο, σε ελληνικό μετάξι από το Σουφλί, με πρώτο το επετειακό μαντήλι ΕΛΑΙΩΝΑΣ «Το ξαπόσταμα του Ηρωα Πολεμιστή στον ίσκιο της Ελιάς» 1821-2021.Η Βάσω Τρίγκα, Ελληνίδα σύγχρονη ζωγράφος, δημιουργεί ξανά  με συνέπεια ζωγραφική, ανάμεσα στο Λουξεμβούργο και την Αθήνα, όπου ζει και εργάζεται, με επιτυχίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η ίδια σημειώνει: “Η ηλιόλουστη μπλε Μεσόγειος και η Ελλάδα μέσα μου πάντα , σαν σθεναρό λιόδενδρο «ακουμπούν» στο βλέμμα μου και το ορίζουν».

Στο τελευταίο κατάλογο της ζωγράφου ‘ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ – Ζωγραφική και Κεραμεικά’,  η Ιστορικός Τέχνης Ιρις Κρητικού σημείωνε μεταξύ άλλων:

“…  Η Βάσω Τρίγκα αναπτύσσει την πρωτογένεια  και τη στερεή αρμογή της πυκνής ιδιωματικής της σύνθεσης μέσω της κρατούσας ιδέας της ύφανσης, συμπλέκοντας εξακολουθητικά και επιδέξια τους νοητούς άξονες μιάς οριζόντιας και κάθετης χειρονομιακής ζωγραφικής διαδικασίας και υφαίνοντας τη ζωγραφική της με τον ανεπανάληπτο τρόπο ενός μαγικού χαλιού.

Ακολουθώντας για μια ακόμα φορά το ανήσυχό της ζωγραφικό ένστικτο, τη ρέουσα αίσθηση των πραγμάτων και την ¨ενδοφλέβεια ρυθμολογία¨των νέων αυτών τόπων που γεννούν οι αναβλύζουσες σκέψεις και ο ευφράδης χρωστήρας της, η Βάσω Τρίγκα καταλύει εκ νέου τα νενομισμένα εικονιστικά όρια ενώ κατορθώνει και πάλι να τρέψει την αρχική της εκφραστική παρόρμηση σε μια συναρπαστική νέα και καλά ριζωμένη γεωγραφία. ….»Η Ζωγραφική προσκαλεί το θεατή, σε πράσινα και θαλασσινά τοπία, να καθίσει. Τα Κεραμικά στέκονται σαν μοναδικά μικρά γλυπτά αλλά και χρηστικά αντικείμενα με εναλλακτικούς τρόπους, στη κάθε μέρα.

Τα Μεταξωτά μαντήλια σε ελληνικό μετάξι από το Σουφλί σε περιορισμένο αριθμό, αποτελούν την έκπληξη στην έκθεση αυτή , καθώς για πρώτη φορά η παλέτα της ζωγράφου απλώνεται αλλιώς! και ανάλαφρα ως κλασικό αξεσουάρ.