Victoria’s Secret, η διάσημη εταιρεία συνειδητοποίησε ότι οι γυναίκες δεν ντύνονται για τους…άνδρες και υποχρεουται να αλλάξει ρότα, ανατρέποντας το στο marketing της μάρκας εσωρούχων για το μέλλον.

Η μάρκα εσωρούχων – η οποία, ακόμη και όταν οι πωλήσεις και η απήχησή της μειώθηκαν, παρέμεινε μια ισχυρή πηγή εσόδων – αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη μακροχρόνια παραδοχή της ότι οι γυναίκες ντύνονται για να ευχαριστήσουν τους άνδρες. Η εταιρεία έχασε τη σημασία της για τη σύγχρονη γυναίκα.

“ Αλλάζουμε, διαφοροποιούμε, προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Φεύγουμε από το πώς φαίνονται οι άνθρωποι και περνάμε στο πώς αισθάνονται. Κοιτάζουμε πλέον τι θέλει η γυναίκα κι όχι ο άνδρας για τη γυναίκα.Στηρίζουμε τη δική της ξεχωριστή ιστορία και τον τρόπο που επιλέγει να ντυθεί. Θέλουμε να κερδίσουμε και πάλι τη γυναίκα, αλλά να την τιμήσουμε και να την βοηθήσουμε να εμπνεύεται όπως εκείνη επιθυμεί”

Στη Victoria’s Secret τα μηνύματα είναι ακόμη συγκεχυμένα. Δεν έχει προκύψει μια σωστή ανατοποθέτηση. Μόλις γίνει αυτό, θα δούμε μια νέα εποχή για το σόου μόδας της Victoria’s Secret. Η διάσημη εταιρεία εξοικονόμησε σημαντικά ποσά στο marketing τα τελευταία δύο χρόνια μετά την ακύρωση του δημοφιλούς αλλά αμφιλεγόμενου σόου “αγγέλων”, αλλά η αξία του marketing επιβάλλει την επιστροφή της “τα επόμενα χρόνια”. Πρόθεση της εταιρείας είναι να επιστρέψει στην επιχείρηση επιδείξεων μόδας. Απλά πρέπει να το κάνει με τρόπο που να είναι πολιτισμικά επίκαιρος.

Το ερώτημα του τι είναι η Victoria’s Secret (και όχι μόνο τι δεν είναι) παραμένει αναπάντητο παρά τη συνεχή σκέψη της εταιρείας γύρω από αυτό.

Πού δεν θα είναι η Victoria’s Secret


Η Victoria’s Secret μπορεί να έχει να κάνει περισσότερη ενδοσκόπηση όσον αφορά το marketing, αλλά είναι αρκετά ξεκάθαρη για το πού θέλει να βρίσκονται τα καταστήματά της. Ή μάλλον, εκεί που δεν θέλει να βρίσκονται τα καταστήματά της.Πρόσφατα, η εταιρεία έκλεισε οριστικά 241 καταστήματα, κυρίως σε εμπορικά κέντρα, ενώ πρόκειται να κλείσουν και άλλα.

Σε τρία έως πέντε χρόνια, η εταιρεία στοχεύει να κάνει τις μισές πωλήσεις της online. Αυτό το φθινόπωρο δοκιμάζει τρία νέα concept καταστημάτων και το επόμενο έτος θα δοκιμάσει μια νέα ιδέα καταστήματος σε 10 τοποθεσίες, κυρίως μακριά από εμπορικά κέντρα, η οποία θα έχει πιο inclusive εικόνες και κούκλες, και ψηφιακές επιλογές όπως η παραλαβή στο κατάστημα.

Όλη αυτή η αλλαγή είναι δύσκολη για τη Victoria’s Secret. Η μάρκα δεν έχει πλέον στο πλευρό τη νέα της εικόνα για να αμβλύνει τις συνέπειες της προηγούμενης πτώσης.

Η Victoria’s Secret έχει 27 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες στη Βόρεια Αμερική, ενώ είναι η νούμερο ένα μάρκα εσωρούχων, με μερίδιο αγοράς 20% στη Βόρεια Αμερική. Εν τω μεταξύ, ο ανταγωνισμός στα εσώρουχα έχει ενταθεί, εν μέρει χάρη στην είσοδο πολλών DTC brand χωρίς τις επιβαρύνσεις της Victoria’s Secret.