Ένα νέο εμπορικό σήμα, το γνωστό ξύδι ΤΟΠ, έρχεται να προστεθεί στο πορτοφόλιο της βιομηχανίας Mινέρβα ΑΕ.
Η εξαγορά της μονάδας παραγωγής και του εμπορικού σήματος ξύδι ΤΟΠ από την Pernod Ricard Hellas ΑΒΕΕ αποτελεί στρατηγική επιλογή της Mινέρβα που συμβάλλει στην περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της στην ευρύτερη αγορά των τροφίμων.
Τα προϊόντα ΤΟΠ έχουν μια ιστορία ποιότητας που ξεκινάει από το 1935 στον Πειραιά και φτάνει έως σήμερα, με διάφορους τύπους ξιδιού, όπως ξίδι από κόκκινο ή λευκό κρασί, από μήλα ή με εστραγκόν, ξίδι Βαλσάμικο κ.α. Από το 1990, τα προϊόντα ΤΟΠ αποτελούν μέρος της εταιρίας Pernod Ricard, και παράγονται σε μονάδα παραγωγής στον Πειραιά, όπου απασχολούνται 11 εργαζόμενοι.
Με την απόκτηση των προϊόντων ΤΟΠ, η Mινέρβα διευρύνει την παρουσία της στο χώρο των τροφίμων και παράλληλα ενισχύει το καλάθι των εξαγωγικών προϊόντων της και τη συνδυασμένη προώθησή τους.
Σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Μπούρα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mινέρβα ΑΕ, «Τα προϊόντα ΤΟΠ αποτελούν ιστορικά και αγαπημένα προϊόντα της ελληνικής οικογένειας. Είμαστε υπερήφανοι να τα υποδεχθούμε στη δική μας μεγάλη οικογένεια, και να συνεχίσουμε την ποιότητα και την παράδοση, με τις ίδιες αξίες των δημιουργών που διακατέχουν και τη δική μας πορεία. Το brand ΤΟΠ είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που θα ενισχύσει το καλάθι των δικών μας προϊόντων, τόσο στην ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά».
Ο κ. Christophe Lemarié, Διευθύνων Σύμβουλος της Pernod Ricard Hellas, σημειώνει «το “TOP” είναι μια σημαντική ελληνική μάρκα, την οποία η εταιρία είναι πολύ περήφανη που κατείχε και ανέπτυξε για σχεδόν 25 χρόνια. Ωστόσο, η στρατηγική της Pernod Ricard είναι να επικεντρωθεί αποκλειστικά και μόνο στο κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά. Η πώληση του TOP Ξύδι στη Mινέρβα ΑΕ είναι μέρος αυτής της στρατηγικής, ενώ την ίδια στιγμή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για TOP Ξύδι και την ομάδα του, για να βρει ένα σπίτι σε μία διεθνώς αναγνωρισμένη και αξιόπιστη ελληνική εταιρία».
euro2day