Οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται για τη νέα γενιά του μικρότερου και προσεχώς εμπροσθοκίνητου SUV των Βαυαρών το οποίο αποκαλύπτει λίγα ακόμα στοιχεία του εξελικτικού design του.

Μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες αποκαλύπτει τα περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων που θα έχει στην τελική του μορφή, spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ και την διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία της σχεδίασης ξεχωρίζουν η το πιο ανάγλυφα και έντονα σχεδιασμένο μπροστινό τμήμα αλλά και η εντύπωση μιας συνολικά μεγαλύτερης σιλουέτας η οποία αναμένεται να λειτουργήσει προς όφελος της ευρυχωρίας του θαλάμου.

Όπως και να έχει με την αισθητική και τη σχεδίαση, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα γενιά της Χ1 θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική UKL όπου και βασίζονται ήδη το νέο ΜΙΝΙ Ηatchback αλλά και η BMW Σειρά 2 Active Tourer.

Αυτό σημαίνει ότι στη νέα Χ1 η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με το σύστημα τετρακίνησης xDrive να αποτελεί προνόμιο των ισχυρότερων εκδόσεων της γκάμας.

Την ίδια στιγμή οι μικρότερες, σε ισχύ και κυβισμό, εκδόσεις θα εφοδιάζονται με τους οικείους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων.

Ψηλότερα στην γκάμα αναμένονται δίλιτροι τετρακύλινδροι κινητήρες από το οπλοστάσιο των Βαυαρών, ενώ στην κορυφή αναμένονται ακόμα και τα εξακύλινδρα σύνολα των Βαυαρών σε συνδυασμό με το σύστημα xDrive και το αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων.