TOPSHOT - United States' forward Megan Rapinoe celebrates scoring her team's first goal during the France 2019 Women's World Cup quarter-final football match between France and United States, on June 28, 2019, at the Parc des Princes stadium in Paris. (Photo by FRANCK FIFE / AFP) (Photo credit should read FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

H Victoria’s Secret αλλάζει πορεία και εγκαταλείπει τους αγγέλους της.

 Τα μοντέλα με τα σώματα Barbie, την αισθητική Playboy και τα εντυπωσιακά φτερά, που ζύγιζαν έως και 15 κιλά, αποτελούν πια μακρινό παρελθόν. Το ίδιο και το Fantasy Bra με τα πολύτιμα διαμάντια. Όλα θεωρήθηκαν παρωχημένα, κόντρα στο ρεύμα της εποχής του #metoo, που θέλει στο προσκήνιο γυναίκες πρότυπα για τα επιτεύγματά τους και όχι για τις αναλογίες τους.

Τη θέση των Αγγέλων έρχονται λοιπόν να πάρουν 7 τέτοιες γυναίκες:

Η σταρ του ποδοσφαίρου 35χρονη Megan Rapinoe

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes0

H 17χρονη Αμερικανίδα κινεζικής καταγωγής Eileen Gu, αθλήτρια του σκι

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes1

H 29χρονη Paloma Elesser, το πρώτο μοντέλο plus size που βρέθηκε σε εξώφυλλο της Vogue

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes2

H 38χρονη Ινδή ηθοποιός Prigyanka Chopra Jonas

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes3

H Adut Akech, μοντέλο από την Αυστραλία

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes4

H Βρετανίδα παρουσιάστρια Amanda de Cadenet

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes5

H Valentino Sampaio, το πρώτο ανοιχτά διεμφυλικό μοντέλο, που εργάστηκε για τη Victoria’s Secret.

victoria-s-secret-oi-aggeloi-pethanan-erchontai-7-pragmatikes-gynaikes6

Θα αναλάβουν να γίνουν τα πρόσωπα στην πιο ραγδαία ίσως μεταμόρφωση ενός brand εδώ και δεκαετίες. Πρέπει να δώσουν μία νέα έκδοχή του τι είναι sexy και να την πουλήσουν στον κοινό. Το μεγάλο ερώτημα βεβαίως είναι, θα πειστούν οι γυναίκες για τη μεταστροφή αυτή της εταιρείας; Μήπως είναι πολύ αργά; Ο Μάρτιν Γουότερς που ανέλαβε τον περασμένο Φεβρουάριο επικεφαλής του brand παραδέχθηκε: «Όταν ο κόσμος άλλαζε, αργήσαμε πολύ να ανταποκριθούμε. Έπρεπε να σταματήσουμε εδώ και καιρό να σκεφτόμαστε τι θέλουν οι άνδρες και να δούμε τι θέλουν οι γυναίκες».

Εάν το νέο τους πρόσωπο είναι αυτό που πράγματι θέλουν οι γυναίκες μένει να φανεί. Από την ανταπόκριση θα κριθεί ίσως το μέλλον ενός κολοσσού με ετήσιο τζίρο 5 δισ. δολαρίων, ένα δίκτυο 1.400 καταστημάτων και περίπου 32.000 θέσεις εργασίας.

moneyreview.gr

Previous Story

Μιχάλης Μπλέτσας: ο `Ελληνας της υψηλής τεχνολογίας μιλάει στο impactalk.gr

Next Story

Εις μνήμην…