23
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο το οποίο είναι εφοδιασμένο με συστοιχία κυψελών καυσίμου νέας γενιάς. Πρόκειται για το Honda FCV Concept, το οποίο θα πάρει τη θέση του FCX Clarity.
Ανακοινώθηκε ότι η μάρκα βελτίωσε τις επιδόσεις και μείωσε το κόστος. Η νέα συστοιχία κυψελών καυσίμου που τοποθετείται σε αυτό το πρωτότυπο είναι 33% μικρότερη από την προκάτοχό της και παρόλα αυτά αποδίδει ισχύ πάνω από 100 kW με υψηλή πυκνότητα 3.1 kW/L. Οι επιδόσεις βελτιώθηκαν κατά 60% περίπου συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση της μονάδας κυψελών καυσίμου.
Η επόμενη γενιά FCV θα είναι το παγκοσμίως πρώτο σεντάν στο οποίο το σύστημα κίνησης και η συστοιχία κυψελών καυσίμου ενσωματώνονται στο χώρο κάτω από το καπό. Αυτή η διάταξη του συστήματος κίνησης επιτρέπει πλήρη αξιοποίηση της καμπίνας που φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικες.
Το Honda FCV Concept εφοδιάζεται με ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υψηλής πίεσης 70 MP που παρέχει αυτονομία πάνω από 700 χλμ. Η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ διαρκεί τρία λεπτά, κάνοντας τον ανεφοδιασμό γρήγορο και εύκολο όπως στα σημερινά βενζινοκίνητα οχήματα.
Επιπλέον, διαθέτει μία λειτουργία εξωτερικής παροχής ρεύματος, που έχει δοκιμαστεί πολλαπλώς στο FCX Clarity. Το νέο FCV προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2016 και στη συνέχεια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Εκτός από το FCV και την εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής πίεσης.
Ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία θα συμβάλλει στην προσπάθεια για δημιουργία μιας μελλοντικής «κοινωνίας υδρογόνου» βασισμένης σε τρεις θεμελιώδεις αρχές ? παραγωγή, χρήση και διασύνδεση ? και στην ταχεία υλοποίηση της προσπάθειας να απαλλαγούμε από τις περιττές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Η εταιρεία θεωρεί ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο της επόμενης γενιάς με υψηλές προοπτικές επειδή μπορεί να παράγεται από διάφορες πηγές ενέργειας και παράλληλα μεταφέρεται και αποθηκεύεται εύκολα.
Ανακοινώθηκε ότι η μάρκα βελτίωσε τις επιδόσεις και μείωσε το κόστος. Η νέα συστοιχία κυψελών καυσίμου που τοποθετείται σε αυτό το πρωτότυπο είναι 33% μικρότερη από την προκάτοχό της και παρόλα αυτά αποδίδει ισχύ πάνω από 100 kW με υψηλή πυκνότητα 3.1 kW/L. Οι επιδόσεις βελτιώθηκαν κατά 60% περίπου συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση της μονάδας κυψελών καυσίμου.
Η επόμενη γενιά FCV θα είναι το παγκοσμίως πρώτο σεντάν στο οποίο το σύστημα κίνησης και η συστοιχία κυψελών καυσίμου ενσωματώνονται στο χώρο κάτω από το καπό. Αυτή η διάταξη του συστήματος κίνησης επιτρέπει πλήρη αξιοποίηση της καμπίνας που φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικες.
Το Honda FCV Concept εφοδιάζεται με ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υψηλής πίεσης 70 MP που παρέχει αυτονομία πάνω από 700 χλμ. Η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ διαρκεί τρία λεπτά, κάνοντας τον ανεφοδιασμό γρήγορο και εύκολο όπως στα σημερινά βενζινοκίνητα οχήματα.
Επιπλέον, διαθέτει μία λειτουργία εξωτερικής παροχής ρεύματος, που έχει δοκιμαστεί πολλαπλώς στο FCX Clarity. Το νέο FCV προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2016 και στη συνέχεια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Εκτός από το FCV και την εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής πίεσης.
Ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία θα συμβάλλει στην προσπάθεια για δημιουργία μιας μελλοντικής «κοινωνίας υδρογόνου» βασισμένης σε τρεις θεμελιώδεις αρχές ? παραγωγή, χρήση και διασύνδεση ? και στην ταχεία υλοποίηση της προσπάθειας να απαλλαγούμε από τις περιττές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Η εταιρεία θεωρεί ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο της επόμενης γενιάς με υψηλές προοπτικές επειδή μπορεί να παράγεται από διάφορες πηγές ενέργειας και παράλληλα μεταφέρεται και αποθηκεύεται εύκολα.
ΑΠΕ