Μπορεί οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων να κατέγραψαν το 2014 σημαντική αύξηση (21,3%) έναντι του προηγούμενου έτους, όμως οι προτιμήσεις του κοινού δεν άλλαξαν. Η κατηγορία των σουπερμίνι, με μοντέλα προσιτά στην αγορά και τη χρήση, παραμένει η πιο δημοφιλής στην Ελλάδα. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, τον τίτλο του best seller κερδίζει το Yaris, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
Το μοντέλο της Toyota (που ανανεώθηκε μέσα στο 2014) έφθασε τις 4.164 πωλήσεις. Μαζί με το Corsa (4.028) είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα που ξεπέρασαν τις 4.000 ταξινομήσεις. Το σουπερμίνι της Opel αναμένεται να έχει νέα δυναμική το 2015, καθώς λανσαρίστηκε η πέμπτη γενιά του. Ακολούθησαν τα Volkswagen Polo (υπέστη επίσης facelift) και Hyundai i20 (μέσα στον Μάρτιο αναμένουμε τη νέα γενιά του).
Στην κατηγορία Α, αυτή των αυτοκινήτων πόλης, πρώτευσε το Fiat Panda (1.898), με το 500 (1.162) και το Aygo (1.128) να βρίσκονται στη 2η και 3η θέση.
Η εναλλακτική πρόταση της Nissan στα μικρομεσαία οικογενειακά εξακολουθεί να συγκινεί τους Έλληνες οδηγούς, καθώς το Qashqai (2.085) κέρδισε στη «μάχη» του C-segment τα VW Golf (1.955) και Toyota Auris (1.606). Στα premium μικρομεσαία η πρώτη θέση ανήκει στο Volvo V40 (1.315), το οποίο ξεπέρασε σε πωλήσεις τα Audi A3 (1.092), BMW Σειρά 1 (1.088) και Mercedes A-Class (948).
Παρότι «ανέβηκε» κατηγορία και πέρασε στα μεσαία οικογενειακά, η Skoda Octavia διατηρεί τη δημοφιλία της στη χώρα μας (1.201 πωλήσεις). Στην κατηγορία των πολυμορφικών (MPV), το Nissan Note παίζει χωρίς αντίπαλο (1.068 πωλήσεις), ενώ στα SUV πρώτευσε το Audi Q3 (614).