Aperol Spritz: Πώς το ποτό τελικά καθιερώθηκε και στις ΗΠΑ
Στο παρελθόν το Aperol Spritz δεν είχε τύχει θερμής υποδοχής στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού
Η σειρά του ΗΒΟ «The White Lotus» εκτυλίσσεται στη Σικελία και έχει καταστεί από τις πιο δημοφιλείς στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο ΗΒΟ. Η σειρά πέραν από τα τοπία της Σικελίας που αναδεικνύει έχει ξεσηκώσει στις ΗΠΑ μια μεγάλη συζήτηση: ποιο είναι το έντονα πορτοκαλί κοκτέιλ το οποίο απολαμβάνουν σχεδόν σε κάθε επεισόδιο της σειράς οι πρωταγωνιστές της.
Η συζήτηση αυτή μεταφέρθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εντέλει οι χρήστες του Reddit έδωσαν την απάντηση: πρόκειται για το ευρέως γνωστό -τουλάχιστον για δεκαετίες στην Ευρώπη- ιταλικό κοκτέιλ Aperol Spritz. Τα συστατικά του είναι ένα μέρος του πικρού απεριτίφ Aperol ένα μέρος Prosecco, σόδα και γαρνίρεται με μια φέτα πορτοκάλι.
Εξαιτίας της σειράς στο ΗΒΟ, σύμφωνα με την Campari που το κατασκευάζει, το Aperol κερδίζει μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις του Aperol, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 22% του συνολικού χαρτοφυλακίου της Campari, αυξήθηκαν κατά σχεδόν 50% στις ΗΠΑ το 2022.
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2022, η εταιρεία δήλωσε ότι το Aperol συνιστά ένα από τα κανάλια ανάπτυξης στις ΗΠΑ.
«Αν παρακολουθήσετε τη White Lotus, που είναι μια δημοφιλής τηλεοπτική σειρά του Netflix, θα δείτε τόσα πολλά πορτοκαλί ποτήρια, το τέλειο σερβίρισμα του Aperol σε κάθε επεισόδιο… Αυτό έχει σαφώς κάποιον αντίκτυπο», ανέφερε κατά τη διάρκεια κλήσης με επενδυτές ο Μπομπ Κούνζε-Κόνσεβιτς διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Campari.
Όμως έκανε ένα σοβαρό λάθος λέγοντας ότι η σειρά προβάλλεται στο Netflix, καθώς μεταδίδεται από το HBO, όπου 4,1 εκατομμύρια Αμερικανοί συντονίστηκαν για να παρακολουθήσουν το φινάλε της σεζόν τον περασμένο Δεκέμβριο. «Αισθανόμαστε πολύ καλά και αναμένουμε να δούμε μια πολύ ωραία ανάπτυξη στις ΗΠΑ φέτος, και θα συνεχίσουμε με αυτό, γιατί σαφώς, είναι πολύ κερδοφόρο», πρόσθεσε ο Κούνζε-Κόνσεβιτς
Να σημειωθεί ότι στο παρελθόν το Aperol Spritz δεν είχε τύχει θερμής υποδοχής στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το 2019, οι New York Times δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο «Το Aperol Spritz δεν είναι καλό ποτό», στο οποίο η συντάκτρια Ρεμπέκα Πέπλερ συνέκρινε «το φιλικό προς το Instagram ποτό» με «ένα Capri Sun μετά από προπόνηση ποδοσφαίρου σε μια ζεστή μέρα». Και «όχι με την καλή έννοια», όπως διευκρίνιζε.
Η Campari πάντως δεν είναι η μοναδική εταιρεία που έχει επωφεληθεί από την ορμή της σειράς «The White Lotus». Σύμφωνα με την εφαρμογή για ταξίδια Hopper, οι αναζητήσεις για πτήσεις και ξενοδοχεία στη Σικελία αυξήθηκαν κατά 50% κατά τη διάρκεια που προβαλλόταν η σειρά στα τέλη του 2022.