ΗΠΑ: Αν οι εκλογές του 2012 ήταν οι εκλογές του Facebook, αυτές θα είναι οι εκλογές της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει ήδη τις εκλογές του 2024 στις Ηνωμένες Πολιτείες σε τέτοιο βαθμό που θα μπορούσαμε να δούμε αναδιαμόρφωση του τρόπου διεξαγωγής των εκστρατειών και του τρόπου ενημέρωσης – ή παραπλάνησης – των ψηφοφόρων.

Οι ψηφιακές εταιρείες χρησιμοποιούν τη μηχανική μάθηση για να υπολογίσουν πότε είναι καλύτερο να στείλουν μηνύματα κειμένου στους ψηφοφόρους, και επιστρατεύουν την ΤΝ για να αναγνωρίζουν γρήγορα ηχητικά αποσπάσματα από μεγάλα βίντεο.

Γιατί έχει σημασία: Δεν υπάρχουν κανόνες για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην πολιτική. Οι ειδικοί και στα δύο κόμματα – Δημοκρατικοί και Ρεπουμπικανοί – αξιοποιούν την τεχνολογία για να εντοπίζουν δωρητές και ψηφοφόρους με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και για να δημιουργούν φωτογραφίες και βίντεο που αποκαλύπτουν τους πιθανούς κινδύνους των “βαθιά ψεύτικων” μηνυμάτων που θα μπορούσαν να ξεγελάσουν τους ψηφοφόρους.

“Αν το 2008 και το 2012 ήταν οι εκλογές του Facebook, αυτές θα είναι οι εκλογές της Τεχνητής Νοημοσύνης – αλλά θα είναι μαζικά πιο ανατρεπτικές”, δήλωσε ο Tom Newhouse, αντιπρόεδρος ψηφιακού μάρκετινγκ της Convergence Media, μιας ρεπουμπλικανικής εταιρείας που χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη.

“Θα ήμουν πρόθυμος να στοιχηματίσω ότι η “έκπληξη του Οκτωβρίου” του επόμενου έτους θα προέρχεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη”.

Τι συμβαίνει: Αμέσως μετά την ανακοίνωση της εκστρατείας του προέδρου Μπάιντεν για το ’24, το RNC κυκλοφόρησε ένα βίντεο που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη με μια σειρά από φανταστικές εικόνες που δείχνουν μια δυστοπική, χαοτική Αμερική υπό μια δεύτερη θητεία του Μπάιντεν.

Οι ψηφιακές εταιρείες χρησιμοποιούν τη μηχανική μάθηση για να υπολογίσουν πότε είναι καλύτερο να στείλουν μηνύματα κειμένου στους ψηφοφόρους, και επιστρατεύουν την ΤΝ για να αναγνωρίζουν γρήγορα ηχητικά αποσπάσματα από μεγάλα βίντεο.

Ένας δημοσκόπος των Δημοκρατικών δήλωσε στο Axios ότι ζήτησε από το ChatGPT να γράψει ένα πρώτο προσχέδιο της βιογραφίας ενός υποψηφίου κυβερνήτη – μια εργασία που θα του έπαιρνε περίπου 45 λεπτά. Το ChatGPT χρειάστηκε μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται επίσης για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της συλλογής κεφαλαίων με τη στόχευση των υποψήφιων δωρητών και ψηφοφόρων με αυξανόμενη εξειδίκευση.

Επιτρέπει σε μια νεοσύστατη εκστρατεία με λίγους πόρους να δημιουργήσει εξίσου πολύ περιεχόμενο και να προσεγγίσει συγκεκριμένους ψηφοφόρους εξίσου αποτελεσματικά με τις μεγαλύτερες εκστρατείες.

Κατάσταση της τεχνολογίας: Το 2020 ή το 2016, για παράδειγμα, ένας άνδρας 35 ετών μπορεί να είχε στοχευθεί ως μέρος ενός κοινού 250.000 ατόμων, σημειώνει ο Newhouse.

Τώρα, μια καμπάνια μπορεί να μηδενίσει τον συγκεκριμένο ψηφοφόρο ως έναν από τους 25.000 που μπορεί να ζει σε έναν συγκεκριμένο ZIP Code και είναι οπαδός των Washington Nationals ή των Duke Blue Devils.

Πώς λειτουργεί: Οι σύμβουλοι χρησιμοποιούν τη μηχανική μάθηση για να σαρώσουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων – την τοποθεσία, το εισόδημα και τις συνήθειες ενός ατόμου στα μέσα ενημέρωσης – για να βρουν μοτίβα που οδηγούν σε δωρεές ή υποστήριξη για έναν υποψήφιο και να δημιουργήσουν λίστες κατάταξης πιθανών υποστηρικτών.