Χαρακτηριστικά ο συνθέτης έγραψε πως «Έφυγε η Άννα», ενώ συμπεριέλαβε ένα βίντεο με την ηθοποιό από παλιότερη συναυλία στο Ηρώδειο, στην οποία είχε συμμετάσχει η Άννα Παναγιωτοπούλου.
Με τη σειρά του, ο Σπύρος Μπιμπίλας ανέβασε μια κοινή τους φωτογραφία και έγραψε για την αείμνηστη ηθοποιό: «Αντίο ΑΝΝΑ. Σπουδαία κυρία του θεάτρου μας. Άννα του Ελεύθερου θεάτρου που άλλαξε την επιθεώρηση και την ματιά μας. Άννα της Ελεύθερης Σκηνής και των σπουδαίων ρόλων. Άννα της ανεπανάληπτης Μαντάμ Σουσούς όπου είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί της.. Άννα των τριών Χαρίτων που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.. Καλό ταξίδι.. Σ’ ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στο Θέατρο και στο κοινό μας».
Η Άννα Παναγιωτοπούλου συμμετείχε στις τηλεοπτικές σειρές «Οι τρεις Χάριτες» (στο πλευρό των Μίνας Αδαμάκη, Νένας Μεντή, Άννας Κυριακού) και «Ντόλτσε Βίτα» (μαζί με τους Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη, Μαρία Φωκά, Θανάση Ευθυμιάδη, Κατερίνα Ζιώγου, Παύλο Ορκόπουλο, Γαλήνη Τσεβά κ.ά.), που θεωρούνται «κλασικές επιτυχίες».
Γεννημένη στην Κυψέλη, στις 30 Ιουλίου 1947, από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη.
Η μεγάλη της αγάπη όμως ήταν το θέατρο. Μαζί με τον Σταμάτη Φασουλή υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία «Και συ χτενίζεσαι».
Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου.
Παράλληλα, μέχρι τότε, οι συμμετέχοντες στον θίασο ασχολούνταν και με άλλες δουλειές για βιοπορισμό. Το 1980, το Ελεύθερο Θέατρο σταμάτησε και ιδρύθηκε η Ελεύθερη Σκηνή, από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου.
Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.
Την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, συμπαρουσίαζε μαζί με τον Φώτη Σεργουλόπουλο, τον Χρήστο Ευθυμίου, τον Μένιο Σακελλαρόπουλο, τον Κλέονα Γρηγοριάδη και την Ματθίλδη Μαγγίρα, το τηλεπαιχνίδι «Το show των εκατομμυρίων», το οποίο έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2003 από το MEGA.
Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στην κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση.
Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας, θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87 (μαζί με τους Θανάση Παπαγεωργίου, Άγγελο Αντωνόπουλο, Νατάσα Ασίκη κ.ά.).
Κάποιες από τις ταινίες που έχει λάβει μέρος είναι οι: «Safe Sex», «Αυστηρώς κατάλληλο», «Μια φορά και ένα… μωρό», «Το κλάμα βγήκε απ’ τον Παράδεισο» κι άλλες. Η Άννα Παναγιωτοπούλου κατάφερνε μέσα από τον κάθε ρόλο που της δίνονταν να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να αποσπά τις καλύτερες κριτικές.
Φωτ: Eurokinissi
Η αγαπημένη ηθοποιός δεν ήθελε να απασχολεί τα ΜΜΕ με την προσωπική της ζωή, έτσι λίγα πράγματα είναι γνωστά για εκείνη. Το 1972 ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας και ένα χρόνο μετά, απέκτησε μαζί με τον σύζυγό της έναν γιο, τον Δημήτρη, ο οποίος πάντα αποτελούσε την αδυναμία της μαζί με το εγγόνι που της είχε χαρίσει.
Δήλωση της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη για την απώλεια της Άννας Παναγιωτοπούλου
Πληροφορούμενη την απώλεια της Άννας Παναγιωτοπούλου, η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη έκανε την ακόλουθη δήλωση.
«Η απώλεια της Άννας Παναγιωτοπούλου μας γεμίζει θλίψη, αλλά και ευγνωμοσύνη για όσα μας προσέφερε, από τη σκηνή και την οθόνη, πάνω από μισό αιώνα. Διέγραψε μια γόνιμη και δημιουργική πορεία, στην οποία ξεδίπλωσε το πηγαίο ταλέντο της, σε ένα ευρύτατο ρεπερτόριο, αφήνοντας πάντοτε, έκτυπο και απόλυτα προσωπικό, το δικό της στίγμα. Κέρδισε, δίκαια και επάξια, την αγάπη του μεγάλου κοινού, μέσα από τους ρόλους που ενσάρκωσε σε επιτυχημένες παραγωγές της τηλεόρασης. Κάτι που δεν πρέπει να επισκιάσει τη μεγάλη της τροχιά στο θέατρο, ως ερμηνεύτριας, αλλά και ως συγγραφέα. Απαράγραπτη παραμένει η ουσιαστική συμβολή της στη σύλληψη και τη συγκρότηση του «Ελεύθερου Θεάτρου». Αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος που έστησαν τα νέα παιδιά, μόλις απόφοιτοι, του Εθνικού, στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ορθώνοντας ανάστημα στη Χούντα, με την «Ιστορία του Αλή Ρέτζο» και το «Και συ χτενίζεσαι, παραστάσεις του «Ελεύθερου Θεάτρου» στο Άλσος Παγκρατίου, που υπήρξαν ανάσα ελευθερίας και ελπίδας μέσα στην καταπίεση και την καταχνιά της τυραννίας. Ενός εγχειρήματος στο οποίο η Άννα Παναγιωτοπούλου πρωτοστάτησε, όπως και στο διάδοχο σχήμα του, την «Ελεύθερη Σκηνή», πριν επιβληθεί, για πολλές δεκαετίες, ως ηθοποιός μεγάλης γκάμας και διαμετρήματος.
Περισσότερο από όλα, η Άννα Παναγιωτοπούλου αφιερώθηκε στην Τέχνη. Την υπηρέτησε με αφοσίωση, χωρίς την παραμικρή έκπτωση και με πλήρη συναίσθηση των απαιτήσεών της.
Στην οικογένειά της και τους πολλούς φίλους της απευθύνω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια».
Το αντίο του Θανάση Ευθυμιάδη
Πολλοί καλλιτέχνες και συνεργάτες της Άννας Παναγιωτοπούλου την αποχαιρετούν με μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα. Μια από τις αναρτήσεις που συγκίνησαν ήταν εκείνη του Θανάση Ευθυμιάδη, ο οποίος πρωταγωνιστούσε μαζί της στην αγαπημένη σειρά «Ντόλτσε Βίτα».
«Ακριβώς 29 χρόνια πριν, τον Μάιο τού 1995, είχαμε κάνει το πρώτο μας γύρισμα για το Ντόλτσε Βίτα… Σ ευχαριστώ από καρδιάς. Καλό σου ταξίδι…», έγραψε ο ηθοποιός στην ανάρτησή του.